torsdag, februari 19, 2009

Frun med 100 saker på G samtidigt =)

Idag är en sån där när man ha många små saker på G samtidigt. Sitter å skriver brev till både företag och till vänner. Samtidigt så skriver man blogg, pratar i telefonen, städar och viker den stora tvätt högen som verka för varje dag växa än fast man varje dag viker (i alla fall känns det som man står varje dag å viker tvätt) Det känns som en evig rundgång.
För om jag inte är helt ute och cyklar så förra veckan skrev jag mail, pratade i telefon, bloggade, vek tvätt och städa. Hmmm, kanske man ha måndag hela veckan fast mna inte vet det =)
De är så kul varje Söndag på kvällen när Erik ska packa väskan för att ha på veckan.....*Kiwi, jag ha inga kalsonger eller t-shirtar* .... Ja, dom ä tvättade men dock inte vikta. Men idag ha jag vikit två fulla tvättkorkar med tvätt så nu ska han då ha till nästa vecka i all fall.
Vet inte ibland men jag skulle vilja ha kläder som räcker en hel månad så att man slupper en månad tvätta..hahah....oj vilken hög man då skulle få efter en månad....ursh =/
Å jag ha fortfarande efter 29 år liksom inte förstått....vart faan är maken till socken???? Jag står varje gång jag viker tvätt å ha nån som inte är maka. Å udda färger liksom, hade det vart två vita hade man inte brytt sig och para ihop dom ändå, men inge bra om en ä blå å den andra gul?!?...men för pippi gick det juh bra =)Jag håller föresten på med bröllopsinbjudningarna och alla sånna saker också. Kolla lite färger å fina bilder. Det är kul att fixa å dona med sånt =) Håller i och för sig också på med musik och cd skivorna jag bruka ha på midsommar. Går igenom dom för jag råka ha många låtar som va dubletter å så....inge kul å ha.... Tror jag ta med mig dom till bröllopet också bara för dagarna före så man musik medans man håller på med allt =) Många saker som sagt på G idag, plus man leker eldvakt på grund av den fina VINTER kylan man ha här borta =/

Nä, nu ska jag fika lite å sedan ska jag fortsätta med allt. Se om jag hinner något klart idag i alla fall =)

Hojt !

1 kommentar:

Elina sa...

Arrrgh! Mandag hela veckan fast man inte vet om det! Vad hemskt! Tank om det ar sa...


Later iaf som att du ar jatteduktig idag. Altid sa skont efterat. Dutt dutt! :D kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...