tisdag, februari 17, 2009

Födelsedags barn....

Oh my good where is my manners?!?....

Jag ha totalt glömt, jag bruka lägga ut på bloggen liksom när nån fyller år och säga grattis men va tusan.....min hjärna måste helt och hållet liksom ha glömt det hela. Men ta i tusan Kiwi *spark i arslet* du få väll lägga ut i efter hand då..... so here goes .....

Min moster BG fyllde år den 14:onde Januari & hennes man som står brevid Gösta fyllde år igår den 16:onde Februari. Grattis till dom båda =)
Min kära bror Erik fyllde år den 19:onde Januari . Hurru mannen, du börja bli så gammal nu att du snart ä om morsan. Vad ska du göra åt den saken va =).... grattis broder =)
Hans sambo/fru Inger fyllde år den 26:te Januari. Kanske inte den bästa bilden på dig Inger men tusan...jag verka inte få ett enda bra kort på dig ...men grattis till dig med =) Anders fyllde år den 7:de Februari, ja...han va jag ju i alla fall å åt tårta hos så han grattade jag allt. Gå int nu å känn dig gammal lill gubben för kom ihåg du ä yngre än va du någonsin kommer att bli...hahahaha.... =) Men grattis nu igen dig gamla råtta =) Lilla Lars börja nu bli stor, han fylde år nu i fredags den 13:onde Februari. Kanske lite taskig dag att fylla år på om man är skrockfull men han är mannen med den lilla glimten i ögat så han klarar nog de med =) Grattis lill mannen =)
Tommy (han till höger) den lilla räkan fyllde år nu den 14:onde Februari, på alla hjärtans dag. Jag hoppas att du haft skitkul nu på sin 30 års dag å slipper alla sånna där ålders besvär som ledvärk, muskelvärk och tandvärk. Ha hört dom kommer runt 30 års åldern till alla som heter Tommy =) Om int annat få E ge dig en Ipren den lindrar de mesta ;)
Stor Puss å Kram på din dag!! Både Erik och Ann-Sofie fyller år den 15:onde Februari så i Söndags käka vi en god smörgårdstårta...mmm....ä allt jag kan säga. Så här kan föresten syskon kärlek se ut =)
Grattis muppusar =)
Hojt!

2 kommentarer:

Elina sa...

Chitt vad många fyller år i januari och februari där uppe! :)

Kiwi sa...

haha, jag vet. Å ända ha jag bara tagit med liksom dom som man känner bättre :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...