torsdag, mars 08, 2007

Åh va muppigt...

Idag...

Ja...IDAG.....ska man inte vara född....Jag tror allt som kan tänka sig bli fel idag ha blivit fel....
Allt ha ba gått så långt in i hellvettes fel att man börja tro någon sitter med en fjärrkontroll och ha skitkul åt allt man gör. Faan för återspolning och paus....

Först masar man sig tidigt upp ur sängen för att min grupp på skolan ska ha möte....(å alla ska ju va med) Då plötsligt är två stycken inte med...men hade det vart jag hade det blivit ett ramaskri...Å sen nu när jag lix är där...ja, då blir inget bestämt förutom ett nytt möte.....

...OOOOOO VA INNEHÅLLSRIKT...

Sedan ska man gör frukost och mackorna blir VIDBRÄNDA.....sotiga...svarta....äckliga...
Öppnar sedan en coca-cola för att varva ned lite......då är den jäveln skakad så det spruter dricka överallt.....klet....Sedan ska jag ned i pannan för jag tänkte för mig själv att efterssom att Erik gjorde upp brasan i morse så kan ju jag nu bara lägga på....slippa göra upp elden en gång....Men neeeeeee, då ha den elden han gjort inte tagit sig så då får jag stå och bråka med eld faan att den ska starta sig... plus at skottkärrsfaan va tom....

Väl gjort allt sånt så ska jag pula snö i hinkarna (ha inget rinande vatten än)....å precis när jag ska ta snö rasar det en hööög med snö från taket. Det har liksom snöa två dar nu med bara blöt snö så det som faller från taket är tungt. jag hoppar ju åt sidan så jag blir inte träffad ...phju.... men....jag står där ett tag rädd för att det ska rasa ännu mer tittar uppåt för ungefär 1 sekund....SPLATT....mitt i ansiktet kom en snöboll från taket....å den gjorde satan så ont. Nu ser jag inget för mina brillor dyng sura och vinda...mitt ansikte gör ont....och jag ha fortfarande ingen snö....i hinkarna vill säga...

Allt lagt åt sidan och tagit in hinkarna så bestämmer jag mig för att damsuga efterssom man får främmande imorrn....ojaaa...damsuga....såååååå kul..Väl framme med damsugarn så slits saker omkull efterssom kabeln stöter i alt....å man nyser som en sate....Mitt i man nyser så nyser jag på något underligt sätt så det river i halsen....gör ont som faan nu....jävla nysningar....

Efter allt städande tänker jag att ja men datorn kan man ju sätta sig ned med. Den ska väll i alla fall inte hända något med.......SUCK....


Uppdatera datorn och får en massa error och jag hör bokstavligt talar hur dator faan fräser åt mig...eller...ja...morrar i ala fall...sen ha en katt masat sig bakom skärmen och drar och river ned allt den kan få tag på...å den ä en massa kablar bakom skärmen, behöver jag säga mer. Där dog datorn för el kontakten åte ut....KATT FAAAAAAAN.......Datorn ordnade sig efter 2 timmar.....

kommer jag på at jag ska ned till panan för att lägga på.....då ha allt brunnit ut för jag väntat för länge.....å väl där så....ja....det blev baksug så att jag täkt med aska och alt annat som finns i en panna. Hostar ihjäl mig samtidigt som man stänger luckan...

Går sedan upp och bli attakerad av taket igen....

Sitter nu vid datorn och skriver detta och hoppas att den där uppe som filmat allt kan vara vänlig att radera denna dag för mig....

....DEEEEEELIIIIIIIT......

Jag haaaatar vissa dagar.....


Hojt!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...