söndag, mars 25, 2007

Skitkul helg... =)


Hej igen alla där ute!


Jag ha haft en skitkul helg...tjohoo...=)


Det börja med att på fredag så va vi hos Anders och först såg på ishockey via betal webbtv, fast det visades ju på tv...ni vet...kabel via datorn och tv´n. En smart sak vill jag påstå, enklare att se fler på en tv än på en data skärm. De va Anders...ja självklart vare ju Anders, vi va ju i hans hus för skrutton. Nääää, ni förstå....vi va där fast Anders va borta....=) Ok, kanske inte då! Ja, och sen vare ju Magnus, Sverra, Erik och jag. Det va en suvve match spelad av Modo, det va riktigt med GO i det hela så man va ju vaken hela tiden...*höhö*...Å Modo vann =)

Sedan på kvällen så spela vi poker, insatts 20kr per skalle. Första omgången van jag......STOLT .... Med tanke på att jag ha aldrig någonsin vunnit i poker så vare skitkul. Sedan andra omgången va jag typ först att åka ut tyvärr, så jag fick vara dealer men det gick bra det också...=) Jag kan liksom leva länge på min seger, ooo...den karamellen ska jag suga lääänge på ..*hehe*....

På lördag då så vare lite lungare, på dagen så vart det mest bara städat och bakat lite. På kvällen kom Anders, Sverra och Nick. Vi spela en massa olika spel på XBOX´n. Olika bilspel och sedan vart det över till PS2 och spela Buzz "Big quiz". Å jag van där också första omgången. Man är så taggad så första omgången äre som att man bara skaaaa vinna =) Innan grabbarna grus skulle gå så satte jag på E kanalen och där va ju "Naked Wild On" vilket gjorde att grabbarna stannade kvar ett tag till =)....koooonstigt va, nakna brudar lite här och där. jo sånt brukar ju grabbarna ducka för....eller NOT!

Sedan nu idag så börja med att vi jäktade till Anders för att duscha och sedan så vart det lite jäktande ned till stan. Där vi handlade lite småsaker som Buzz "Sport Quiz" och manualen till Final Fantasy 12. Efter det så vart det mötning med Anders och Sverra för att käka en go macka på "Subway". Men nu innan jag börja prata om vad som händer efter det så ska vi snacka om gångstil och grabbar. Hmm....alltså...jag är ingen giraff och jag är ingen sportfåne. Jag har korta ben och är inte van att springa maraton. Men när vi skulle börja gå till mack stället så gick alla mer eller mindre ifrån mig. Vi börja gå så ser jag hur avståndet blir längre och längre. Jag pinnade på med mina små ben så det rök småsten bakom mig men ändå på någe sätt va dom framför mig...en bra bit....Å det är liksom ingen (inte ens min ohängda pojkvän) som märker att Kiwi håller inte riktigt våran takt. Så jag får harkla mig där bakom och säga liksom att jag ha kooooorta ben. Då börja farten att sakta ned igen. Jag måste alltså haka armkrok med min pojkvän för att han ska FATTA att han ska sakta ned. Å väl framme på mackstället så är det e jätte kö framför oss och alla grabbarna rusar längst fram och jag hamna bakom dom. Jag är kort så jag kan inte se vad som det stå och aldrig skulle min pojkvän ens tänka tanken på att vara en gentleman och låta sin KORTA FLICKVÄN stå framför honom så kanske hon kunde se något annat än hans rygg...nääää.....för så smart verka inte grabbar över huvud taget va....nä glöm den korta personen.....
Ja, nog om detta....väl mackätit klart så for vi till Mange för att se ishockey igen, vi vart några stycken. Typ Martin, Magnus, Siri, Anders, Sverra, Aronsson å Sarah.
Tyvärr så förlorade tyvärr Modo denna match...BORING....

Men annars allt som allt så ha det vart skitskoj....
Så här ska helgen va, roligheter med vänner....(vi måste göra om det =))

Hojt!

1 kommentar:

Elina sa...

Låter som en hädelserik helg, men inte kul att bli bortglömd för att man är kort!! Ta med dig en lång skylt nästa gång. Om inte annat så kan du banka den i huvudet på folk som är i vägen.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...