fredag, mars 23, 2007

Nyår 2006

Anders & Erik
Nyår 2006!

Ååå...det va kul....
Var meningen att det skulle bara va några stycken som skulle komma och käka och sedan skulle vi fara vidare till en stuga som va hyrd av...ja...jag å namn...kom inte ihåg vad han heter...*suck* .....
Men istället så kom det runt 15 personer. De va väll lite trångt men det gick bra. Man ryms ganska många om man bara vill tränga ihop sig lite =)
Vi käkade kött, potatisgratäng och sallad. de va gött å mycke sprit gick det också =) Men som jag tror så hade väll alla kul.
Jens, Anders & Erik
(Jens å dölja ansiktet. Å snälla Erik, å stackars Anders i mitten.)
Irene
(Trevlig tös)
Magnus
(Du se trött ut Magnus)

Vi for sedan till den här stugan som "han" ;) hade hyrt. där var det redan lite folk också så jag tror mot tolv slaget så va vi säkert runt 30-40 pers. Det liksom droppade in fler och fler men lokalen var stor så det var liksom inga bekymmer. Jag och Fie spelade biljard typ nästan hela kvällen. Mot olika personer och man satt den vita och svarta bollen fler gånger än vad man kan räkna till när man va så full. Roligast va nog att spela mot Magnus och Marting. Jag kan säga att än fast jag och Fie är sååååååå dålig på biljard och dom så bra så van vi ändå. dom satte typ den vita 10 gånger efter varandra. Man kan väll påstå att dom kanske va nalta full då...nähäää =)
Middag
(Gött vare =))
Magnus & Siri
Magnus, Siri & Fie
(Fie är chaufför)

Haha...ååå...jag mins speciellt en grabb och en tjej där som jag inte vet vem det va. Dom va så fruktansvärt full att dom somna lite då och då. Jag har ingen aning om hur faan man kan sova halv stående/sittandes/liggandes. Men dom båda klara av det i alla fall. =)
Ah, jag hade jävligt roligt, än fast en full brud där skrek...
- Jag ska döda dig natsi jävel.
Jepp, det va mig hon mena. För att jag hade rakat hår..=) Brydde mig inte speciellt mycke. Hon va så full att hon skulle kunna sälja sig själv till vem som helst...höhö....
Irene, Jens & Sverra
(Skriver i gästboken)

Micke mannen
(Stilig som vanligt)
Irene, Jens & Sverra
(du stryps snart Jens, ha ingen bild på ditt ansikte)

Irene & StefanMicke & KristoffAnders & Stefan (Glad i hågen) Sverra

Nordin, Martin, Micke, Kristoff, Siri

Stefan & Erik

Väl hemma så va jag så mycke i varv så jag började städa och diska å sånt medans Erik dog i sängen =)

Hoppas nästa år också blir rolig eller ännu roligare...*hehe*...

Hojt!

2 kommentarer:

Elina sa...

Ooo! Skriver de i gästboken du fick av mig? :)

Ser iaf ut att vara en jättekul fest. *festsugen*

Kiwi sa...

De va skitkul =)
Jepp, dom skriver i den gästbok du gav mig. Den ha vart helt underbar, skitfräna inlägg i den =)
Men får tacka så mycket åter igen..hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...