onsdag, mars 21, 2007

Tagning ett ...eller dyligt =)

Jehuuu...

Jag vet inte vart jag ska börja...hmmm...
Jag börja med en rolig sak. Jo, nu är det så att jag ha tonat håret vilket syns på bilderna =)
Men detta är bara omgång 1 för jag ska tona det ännu ljusare och sedan ska jag ta och färga
det rött... Alltså, det kommer bli så rött så man ser ut som ett stoppljus...det om något är Kiwi stil =) Hade den färgen ofta när jag bodde i Storuman, men man blev väll lite mer vuxen och så när man skaffa sambo och flyttade till villa. Men det ska bort nu....alltså, inte villan och sambon utan den där vuxen stilen. Jag är så less att inte kunna va mig själv så nu släpper jag ut hela Kiwi. Så jag uppmanar alla kompisar att se upp...eller...ja, så fruktansvärt kommer det kanske inte att bli.....kanske....=)


Bara att jag kommer va ännu mer som jag bruka va...typ säga vad jag verkligen känner å tycker och sluta lita på många brudar igen...

Alltså...nu ska vi snacka lite allvar här. Killar är så sköna att va med (fatta rätt =)) För dom ha ingen baktanke med vad dom gör och dom har liksom inga jävla rader mellan raderna. Om man skickar ett sms till en grabb där man frågar...ja...."
är du hemma ikväll" å man få till svar "jag få se, kanske...vet inte än".
Då kan ju vi tjejer börja fundera..nähä, han är inte hemma...bara kanske...vill han inte träffa mig. Ha jag gjort någe fel. Faan, va ha jag gjort för fel, å det blir bara större och större. Till slut läser vi det som att det står "vill inte träffa dig, ha annat för mig och du inte välkommen. jag hatar dig!" De ä sant...vi kan konsten att göra en jävla höna av ett ägg....
Medans då han i själva verket verkligen mena att han vet inte om han är hemma för att han fundera på att fara till en kompis eller någe sånt. Så han ha mer eller mindre ingen aning.

Å dom är sååååå misstänksamma på oss andra tjejer. Jag är en sån som älskar att kramas...jag är en kram björn. Ha alltid vart och kommer alltid att vara. När det är Party så vill jag bara kramas.....KRAM.... Men vissa brudar är sååå känsliga. Man ka ha känt grabben i flera år och man går fram och lägger armen runt honom och kramar han.
Då står tjejen där men horn, svarta ögon och en kniv i handen. Vadå, för en jävla kram.....skulle nån krama Erik skulle jag inte bry mig, ja mena...jag litar ju på honom. Otrohet för oss börja om du sticker tungan i någon annan mun. En kyss eller två gå bra...men ingen tunga. Jag är en älskvärd person och ha mycke att krama så det är ju inte underligt att folk gilla mig =)

Så det är inte underligt att jag ha svårt att vara med tjejer. Visst, det finns jätte många tjejer där ute som inte är baksluga och bara väntar på att sticka kniven i ryggen så fort man vänder sig om. men seriös, det finns fler av den andra sorten. De är därför jag mena att jag ska sluta lita på tjejer...förutom dom jag redan litar på vill säga.
Fundera på en liten sak också....mycke gällade at folk blir så konstiga för att en tjej i ett förhållande kramar en annan grabb kan bero på vart man är uppväxt. Jag är uppväxt i norr där man det inte ä någon större "deal" om man kramar någon annan. Å många där är inte heller blyg så man bryr sig inte på samma sätt.
Jag kramade Micke för första gången , ja, de ä vää nått år sedan. Han va välldans fundersam först men nu när man är på fest och så....man kramar varandra som det inte är någe mer med det....Han är Kiwi inskolad....
Tyvärr ha jag väll inte gjort det med allt för många till...dom är så blyga dom stackarna....
Skulle krama Anders på Nyår men han ryggade tillbax så....han verka va inte kramartypen....men han går att lära...kanske =)
Dom är som sagt...blyyyyyga...

Nä, nu ska jag ta och...ja....göra nått i alla fall...
Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...