lördag, mars 17, 2007

Så patetiskt...

"Snö lätt fallit har, fast sol faan ha lyst"

Alltså, få se. Vi är i mitten av Mars men vi har haft April väder idag så det dånar om det...
Mitt man vaknar och kollar ut ser man hur solen skiner...men va skruttans...snö faller också..ok...

FRÅN VILKET MÅLN HELLVETTE DÅ?!?

Ni få ursäkta mina fina små utbrott och fiiina ord men jag är så less idag...

Få se...igår och idag ha inte gått som de ska....Igår satt jag och skrev ett sms till min kompis E, det va ett svar på det hon skickat till mig...Men jag tog inte svara sms som jag bruka utan jag skrev det på ett helt nytt sms.Välldigt privata saker om någon jag tycker är snygg, om att jag måste ha skygglappar på mig...*höhö*...och mycke mer...man förstår kanske inte riktigt vad det handlar om om man inte sett sms:et.

(Elina, va en snäll flicka nu och flina inte så mycke)...

För va gör inte jag ...jo...jag råka skicka det sms:et till en annan...en grabb dessutom...*suck*... Det är inte så att han behövde veta dessa saker jag skrev. Men jag hade ju sån tur att jag inte skrivit något namn så det är bara jag och Elina som vet vem det handlar om...*tii*...
Jag hoppas nu bara inte att han är så smart så kan kan klura ut vem och vad jag mena.. =/
Men det va ricktigt klumpigt gjort...

Sedan då på kvällen är jag såååååå party sugen men Erik ha jour så vad gör jag. Jo, jag sitter allmänt hemma och håller på at gå åt. Jag vill parta men ha ingen att parta med. Plus att jag är så pratsugen så kaktusarna lär fundera va faan jag drack igår...*garv*...Fredag kväll och man sitter hemma...patetiskt...

Sedan då idag...ja....man ha städat, skurat, damtorkat till och med garaget....fint vart det.
Sedan kommer kvällen, jaga...vad gör man. jo, man sitter hemma fortfarande partysugen men jag får mig ingenstan för Erik ha ju jour.Å självklart så är det party i stan också....
"JAG HATAR DETTA"....

Om ni läst Hälge tidningen nån gång så vet ni Edwins fru....kom inte ihåg vad hon hette. Men som henne känner jag mig....Va, en bil.....ojjjj...vilken händelse....Kolla...vi ha 10 fläckar som tinat fram av solen..ojoj....en knopp slog vist ut igår...Ja mena ...men hallåååååå...jag är instängd
........*suck*....

Men jag önska jag hade en älg på tomten, risken är att jag skulle surra örona av den så den skulle springa sin väg....Eeee...va ska man göra..Jag som är ett party djur och får festa kanske 2 gånger per år om man ha tur. För jobba inte Erik ska vi ta in veden, hjälpa svärfar, kapa och klyva veden, hålla på med huset, eller så är nån annan skit. Jag sakna faktisk att bo i stan, man är mer stadsmänniska än va man själv tror. Alla säger at det kommer att bli lättare allt efterssom tiden går...men det är ju för faan inte då jag vill festa..de ä NU!....
Men men...man kan inte få allt va

Nä, nu ska jag sluta surra örorna av er också och se på nån film, finns liksom inget annat att göra här...

"Sänder en tanke till som som är på festen i stan, festa lite för mig också, tänker på er...."

Kram & Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...