lördag, februari 24, 2007

Ont, ont ont...jo...ont =(



Aj....

Som vanligt så ska man ta i mer än vad ens kropp igentligen gillar.
För ett tag sedan hjälpte jag svärfar och Erik att sätta fast vinter kedjorna på traktorn. (några månader sedan)
Å det är ett bök av dess like....*suck*.....Vi hade bråkat å jävlat med en sida så plötsligt börja den på komma på platts....
Men just då tappa Erik greppet om snöret lite och för att vi inte skulle behöva stå där i flera timmar igen så tog jag i lite mer för att den liksom inte skulle halka bak...*PANG*.....sa det i min högra axel....
Det gjorde alltså ont som saaaaaaaatan...både brände och man vart liksom stel...kunde inte röra den....
Sträckning tänkte jag så jag brydde mig inte värst mycke...Men någe annat måste ha hänt....Nu om jag anstränger mig mer så gör det sååååå ont.

Vi skulle ta släpet idag ned till stan för att hämta medrasserna som min mor beställt.
Hur som hellst så är det ett kapell på det släpet och det står utomhus så när det snöar, tinar, snöar, tinar och så vidare så blir det en ISKAKA som är stor och tung som satan...du orka aldrig lyfta den själv...på tre pers är den liksom nog så tung. En måste stå i släpvagnen för att putta underifrån och en uppepå med en spade för att försöka bända loss den....Erik lyfte en gång så den lossna lite sedan gick jag in och lyfte medans han liksom bände loss den....AAAAAAAAAAJJJJJJJ......*SOM SATAN*....

Så nu kan jag knappt sitta, ligga eller stå utan at det gör ont i axeln....

Å alla som känner mig vet hur fruktansvärt tjurig jag är så jag går absolut inte till läkaren om jag inte är döende....
Man dör liksom int av värk i axeln men de ä no sä jobbigt....

Ja, nu ha jag snackat av mig idag också....

Lär av detta barn, ge faan att slita ut et mer än vad er kropp klarar av. Ni kan få men för livet...
Det vet min rygg av...=/

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...