onsdag, februari 21, 2007

Kallt & burr


*HUTTER*

Jaha, då sitter man här.
Jag sitter just nu hos Anders. Ha gjort det sedan 06,15 imorse...trööööött... =/
Men det underligaste är nog att jag sitter hos Anders men anders är inte hemma, han är liksom i Hemavan och skida med gänget.
Efterssom vi inte ha vatten så lånar vi hans hus lite då och då för att tvätta och duscha. Så vad passar nu inte bättre än att tvätta nu när han inte är hemma så att han inte blir less på en....*hahaha*...
Jag är nu uppe i min 4 maskin. Har 3 stycken maskiner kvar. Vi ha liksom dragit på att tvätta för mna ha hoppas att vattnet ska komma tillbaks så att man slipper snylta på sina kompisar.

Känns underligt, det känns som att man är hos min bror eller dyligt. Jag känner mig hemma med båda Anders och hans hus, precis som man bott här förut eller någe i ett tidigare liv. Svårt att förklara...
Man kanske inte ser av kompisarna så mycket men behöver man hjälp finns dom alltid där på något sätt...känns tryggt att veta =)

Men varför det det är *HUTTER* är för att efterssom han är borta är det ingen som gör upp eld i pannan och han har elpatronen på då. Å efterssom det inte ska gå så hiskilens mycke el så har han skruvit ned värmen så det är bara 11 grader inomhus...*HUTTER*...*burr*...
Sitter alltså inomhus med långkalsonger, tjocksockar och tjoffen, två tröjjor och just nu en filt runt mig...men jag klagar inte..han kan ha stängt av värmen helt, eller...ja, det går ju inte för då skulle ju huset frysit men ändå...Man kunde ju haft sån ontur. Eller att man inte liksom skulle kunnat få tillgång till hans hus så att man kan tvätta och så....skulle kunna se hur berget v smuttsiga kläder växer...=(

Nepp, nu ska jag kuta ned till tvättmaskinen igen och lägga in nästa tvätt...=)

Hojt på er alla som IDS läsa mina inlägg...


Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...