tisdag, december 12, 2006

Västergissjö Fest



Västergissjö Fest!!

Tänkte jag måste ju ta och uppdatera lite folk. Det finns många som ville se lite bilder från då
så nu är jag här och lägger ut lite "pics". Det var ett tag sedan festen va men som sagt, jag har nybörjat denna blogg så det kanske inte är så underligt.

Den 10:onde september hade vi fest hos en kompis som heter Anders, här i Västergissjö.
Vi käkade Taccos och hade allmänt kul.
Full som en gnu och spela pingis, jobbigt men kul på samma gång.

Det var en hög med folk men lilla jag kom inte på att ta fram fråns typ på kvällen så jag fick
inte med alla som va med på festen men jag fick en hög.
Bland annat så fastna Magnus, Micke, Mattias, Erik, Tobias, Sara, David, Daniel, Anders & Sverra.

"Tänk på att jag va full när jag tog korten så dom ser kanske lite...konstiga ut =)"


Hojt!

1 kommentar:

Anonym sa...

swag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...