onsdag, april 27, 2011

Påsk å bygge av balkong...

Glad Påsk på er alla (i efterskott) =)


Jaha, så nu är denna påsk också över. Tiden går så fort att jag hinner inte med, tycker allvarligt talat att det var jul för typ 3 veckor sedan. Antar man håller på med så mycket att man hinner inte reagera, men det är bra...då går tiden till OP:n snabbare =)


Jag ringde till Sundsvalls sjukhus för det är snart 5 månader sedan jag va där och jag väntar på en remiss till kirurgen och faktiskt....den är på väg, Ska träffa kirurgen i slutet av Maj och bestämma tid för OP....känns pirrigt men skönt på samma stund. Finns så mycket som kan hända under tiden man ligger under kniven...snacka om att jag har 500 olika scenarion det kan sluta.....bläää...prata om annat!!!


Påsken vart här hemma och jobba med balkongen, vi satte dit dörren för typ två år sedan men vi ha haft så fullt upp att vi ha inte hunnit men nu är nästan hela uppe. Det gick riktigt fort när det liksom börja hända lite. Ska bli kul när den är klar så kan man måla den fin och sitta där på morgonen *host*...när jag vaknat ;) Nä men allvarligt, det är skita skönt att sitta där än fast min mage vänder sig upp och ned på grund av höjden. Kanske man ska lägga dig en madrass senare och sova ute lite ;)




Morgonen va väll inte speciellt varm så man klädde på sig lite. 



Lite av en sista koll på altan för efter midsommar är den ett minna blott =)




Se inte så hög ut va ?!?!.....jag fick faan ont i magen när jag såg hur Fie klättra...Jag klarar verkligen inte av höjder än om det är andra som sitter på höjden och jag. URK !!!



Man håller fast en hand i förren....90% av kroppen är innan för dörren men ändå så säger hjärnan - Ojoj, inte ramla ut...nu kan du ramla, in med dig....ont kan du få.....ojoj...högt...gå in.....=/ Knogarna är jävla vit av att hålla fast sig, varför vart just jag hojd rädd....




Säga vad man vill men vi får läcker vy från balkongen ;)



När vi bygger så bygger vi inte små fisiga saker utan *SKABLASH*...jätte balkong upp slängd på väggen som se ut att skulle plattsa på ett hus 3 gånger så stort men det blir nog bra ;)


Att klättra eller inte klättra...det är fråga... =)



Tant vilar bena lite medans man väntar på att Erik och Svärfar ska bestämma sig... =)





Ett hus som förut va som en rektangel har nu äntligen börja få sina ut stickare så den inte är så kantig. En balkong, en bro och en car port.....å så snart en stor altan...jehu....jag gilla helt klart =)




Räcket blir jävla helt underbart snyggt, mallen är en mall vi hitta här hemma i snickeriet och så ha jag gjort om den lite. Fie sågar ut den och jag ritar....en kort sida klar men snart så =)





Tranorna är å gå precis vid huset på lägdan lite då och då, detta kortet är från lördagen när vi hade precis käkat. det hade väll lugnat ned sig ute så den våga sig fram....inga vovvar så långt näbben räcker!




Bjöd på grillat på påskafton så Andre kom över, tog typ 7 jävla kort på han men ett enda där han inte är suddig. Min kamera gilla inte mig ibland....eller så fastna faans tyget bara inte på bild =) 


Hojt!

1 kommentar:

Elina sa...

Shitt, vad snygg balkong ni får, med räcket å allt! Yaay!! å utsikten också! :D :D :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...