söndag, januari 17, 2010

Taco och MODO match...


.... inte dumt för en lördagskväll =)

Va riktigt hurtiga igår, jag städa på nedervåningen medans Erik och Fie tog in lite ved till källaren. Nu klara man sig över en vecka till på vedfronten och nere är det fint, ser ut som att det skulle kunna komma in en varmfront snart ;)
Antar det kan va lite önsketänkande men jag är sugen på lite vår, sol, sätta lökar....fixa ute....ja lite sånt =) Men vi kommer väll dit tids nog liksom, man ska int ha för brott, ha nån klok farbro sagt en gång i tiden.....*host*....klok å klok vette faan men han få känna sig lite stolt ett tag ...*wohahahah*... =)

Efter vedintagningen och all städning vart vi sugen på lite taco så de va bara att sätta igång att hacka och fräsa lite mat.

Gatt ju testa min stekpanna som jag fick på jul, den är så underbar för den är både hög och vid så här ryms det mycket mat.
Ok, va kanske inte så LIIIITE köttfärs jag stekte men det man inte äter upp frys ned och kan tas upp när man sedan vill ;)
Bordet dukat för två men grönsaker å sallader för 5 =) Man ska komma ihåg allt också, man vill juh inte komma ihåg efter man käkat att det skulle jag också haft framme ....
Min lilla blanning som gatt ätas med gaffel och kniv, vart lite över ambitiös men det gör inget. Slank ned lika bra än fast gaffeln fanns till hand ;)

Min fösta MODO match för denna period som jag sett på tv, ha annars ba hört dom på radio och allmänt vart förbannad för dom inte kunnat vinna.....
For till Martin och kolla på hockey där, på den LILLA tv. Hellsicke va stor den är alltså.....allt annat runt den ser ut som en putti fnask....
Lill gomman va med också, högravid som ba den men snart så bär det av =) Jag tro hä bli en pöjk ja....jo...jo....hä tro ja =)

Grabbarna grus inne i spelet nu när äntligen MODO börja få tummen ur arslet och göra mål, vi fick typ 1-0 efter 5 minuter så jag happy as can be =)
Glader mo jag tro =)
Tjuvtar kort när hon inte ser så kan hon inget säga ;)
Det va mycket trevligt igår, först taco middag här hemma sedan bort till Martin och se Modo hockey som självfallet van. Bra sällskap, chips och dryck så tumbs up =) Sedan lämna vi dom åt sitt öde och begav oss hem för att käka lite mera taco och spela lite wow....helt klart go lördag =)
Vart en Taco omelett idag som frukost, mena...man kan juh inte låta det ligga och förstöras. Måste juh hitta på någe med all taco..;)
Nä, nu ska jag ta och va lite sällskaplig på skype och bråka med lite nötter inne på WoW...time to kill some hords =)

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...