lördag, januari 02, 2010

Gott Nytt År ....

.... på er alla !!!
Nyåret vart inte riktigt som jag och Erik hade tänk sig för vi var alldeles för förkylda att festa som det va tänkt från början.
Det va meningen att en massa kompisar skulle komma hit så skulle vi käka gött och allmänt umgås. Förkylningen gjorde dock så att varken jag eller Erik orkade hålla i det hela. Dom for istället till en annan kompis så det verka fixat sig ändå ;)
Vart inget nyårs löfte i år utan jag och sambon skrev vardera lista på 10 saker man vill hinna under 2010. Dom sakerna som står på listan måste man göra under detta året. Lite annorlunda men det känns roligare att testa nått annat är bara ha ett löfte liksom... ska bli kul att se hur det fungerar i år =)
Hoppas år 2010 ska bli lika bra som 2009....kan ju försöka göra det så kul som möjligt =)



Maten vart tai mat med kyckling och fläskött, ris och så två stycken grillade spett. Mums helt klart, skulle kunna äta sånt mer ofta =)

Fira in 12 slaget gjorde vi allt med lite Pommac och massa ljus överallt, lite mysigt helt klart.

Mörk bild men det var så fint ute, det snöa och samtidigt så lyser all julbelysning. Var riktigt fint, synd bara att sånt är så svårt att få på kort =/

Dags att skjuta raketer, Erik, fie och jag är ute. Svärfar låg å sov så han missa våra raketer men jag tro inte han gråter för det =) Riktigt fina raketer i år...kan inte begära så mycket för 500 kronor ;)
Men som sagt...
Gott Nytt År !!
på er alla där ute
önskar
Jag å Erik!!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...