måndag, augusti 25, 2008

Bilder från helgen.

Jag fyllde ju som sagt år i onsdags så nu i helgen gjorde jag en smörgåstårta som vi käkade..mmm...gött =) Vill passa på å tacka alla som kom ihåg min födelsedag, de va både kort, sms, mail, blogg och telefonsamtal. Det va trevligt att se folk komma ihåg en...alltid lika trevligt att veta =)
Det blommar för fylla muggar här, liljona ä både stora och granna. Vart både vita, rosa och röda. Skulle va orange också men dom ha inte kommit än...dom mer eller mindre vägrar..... Men mina små dahlior ha inte slagit ut helt än men dom ä påväg.....
Fjällpanelen ser bra ut på mina krukor för rabarber, jordgubbar och morötter.
Jag ha inget kort men vi ha fått upp stosen på taket nu. Gud så skönt för nu är hela taket helt klart. Behöver man inte bry sig om det på några år..=)

Hojt!


1 kommentar:

Anonym sa...

O..du har fyllt år! då får vi gratulera i efterskott då
GRATTIS!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...