fredag, augusti 15, 2008

Vart tog veckan vägen?

Vare nån som såg Herr & Fru Måndag, tisdag, Onsdag och Torsdag tog vägen??!!??

Och jag mena verkligen inte bara denna vecka utan liksom hela Juni, Juli och Augusti. Än vad eller hur jag gör så verkar det verkligen som att veckorna flyger iväg...


Det va så mycket jag skulle göra nu i veckan man ja...han jag 30% av allt ska jag va glad. Jag behöver fler timmar på dygnet, är det något man kan beställa från IKEA montro. I så fall är det nog ändå kört för mig, deras ritningar förstår jag mig aldrig på så jag skulle nog råka spola fram tiden typ 30 år =/.
Nu kommer helgen i alla fall å lite ska man väll hinna då. Ikväll kommer Erik hem så det blir nog bara att käka (hemma gjorda Kiwi burgare) och allmänt hare lungt å skönt.

(Inte min bild men den va lik den jag gör)
Kiwi burgarna är väll inget speciellt men jag gilla ju att mixtra och så. Så det kan blir en stor mastig burgare eller en lite mindre normal. Den stora burgaren inehåller...
  • hambugerbröd
  • älgfärsburgare eller köpta platta burgare
  • sallad, tomat, saltgurka
  • bacon
  • ägg
  • ost
  • kertsup, senap, hambugedressing
Mastig jag vet men ack så god. Se ba till att ägget ä inte allt för löstekt och se till att baconet få ligga på papper och rinna av. Min vanliga burgare är lika dan fast skippa bacon, ägg, saltgurka.På lördagen blire nog handla och göra en massa småsaker ute......oooh....oooh....på lördag blire Våfflor. Mmmmmm, vofflor med grädde och drottningsylt.....

BARNFÖRBJUDET- "det ä så hä knull i mun" -BARNFÖRBJUDET.


Ja vet, jag vet...men jag kunde bara inte rå för det =)
Jag är inte född rumsren och kommer nog aldrig blir det tyvärr. Men jag ha jävligt kul i alla fall, med alla mina fina utspel.
Ne, nu ska jag fika en macka å så blire nog lite Sims. Jag är fast i Sims igen, men snart lessna jag på det också....som jag gör på alla spel tyvärr.....

Stor jätte kram på er =)

Å trevligt att så många ä å småglutta, men SKRIV gärna någe =)

Hojt!

1 kommentar:

Elina sa...

Hallo, din gamle fis! Snyggt vare här, och gott låter det med våfflor. =)

Jävligt gott.

Hej hopp!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...