onsdag, augusti 06, 2008

Det händer något i alla fall =)

Nu så ha jag tagit kort på huset på några förändringar som har hänt. Ni som följt med min förra blogg vet ju att det ha vart mycket jobb som vi ha fixat allt efterssom. Tänkte jag skulle visa några smådetaljer nu....

Gammal bild på huset..
Nya bilder på huset...

Målade Garagedörrar... Bron är nybyggd =) ... Altan sticker nu fram vid husknuten...Gamla kort på den korta altan...
Nya kortet på förlängningen... Jag jitt lägga ut nån bild på mina fina liljor å. Ty det är så förbannat kallt här så är jag rädd att alla mina blommor kommer frysa sig till döds. Vi hade nu om natten 9+ men det va vart så lågt som 5+ och så hör man det ska bli frost på vissa ställen i sverige. Då börja man kolla ut och se allt som inte än är gjort som skulle göras innan frosten kommer. Plus alla blommor som mer eller mindre står vid min lilla dörr och knackar för att vilja komma in. Dom vill smått påpeka att det är så kallt ute så att om dom inte få komma in snart tänker dom krypa ned i sängen med mig bara för att få värme (vet inte om det räknas som hot) :-)

Liljan är en kär vän så länge den lever ;-)

Hojt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var fina liljor du hade..här har det oxå varit svalare väder så blommorna nästan kroknar...hoppas det blir bättre.
Ha det gott!!

Anonym sa...

Kanske denna kommentar kommer med... det var fina liljer du har... här fryser nog blommorna bort snart;-)..och ni har kämpat på bra med både huset o runt om.
Ha det gott!!

Elina sa...

Jaha, ni har sol och sånt där uppe också? =)

Mina liljor har alldeles nyss slagit ut. I looove them, och de är många fler än förra året.

Snygg blog, btw, ser fiiint ut! =)

Pöss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...