tisdag, april 07, 2015

Nytt år, nya tag, nya utmaningar....

Jag ha som lagt bloggen på sidan ett tag medans man försökt att samla krafter för att köra igång igen och nu är det dags känner jag. Ha haft så mycket ett tag här som hänt som inte många vet av så jag ha bara inte orkat blogga än fast det är super bra, att få skriva av sig är mer eller mindre det som håller en lite mindre galen. Så varför inte starta nu när saker börja vända lite, vart en uppförs backe som heter duga men de börja kännas lite mindre jobbigt. 

Nu i slutet av Maj blir det flytt till en 3:a i Gullänget, nära dagis, nära lekplats, många bussar så jag kan ta mig dit jag vill när jag vill. Vette faan hur man ska kunna klämma in allt vi ha med tanke på man nu lever på 110kvm och så ha vi två JÄTTE föråd som nu ska klämmas ihop. Blir nog att sälja, slänga och packa bra som attan. Å jag förlora mitt stora fina kök tyvärr men jag få väl försöka klara mig. Mena de kök som jag ha här kommer jag aldrig någonsin kunna få igen om jag inte få ett hur som jag kan bygga om. Å gående skafferi som är stooooooort till ett nu som INTE HA ETT SKAFFERI...grrr...men jag ska bygga om i lägenheten lite så jag få mitt jävla skafferi. Hata verkligen när Övikshem säger att det INGÅR INTE I STANDARDEN.......skulle vilja se dom jävlarna bo i ett kök utan skafferi. Det ingår inte heller ky, frys, fläkt, spis....det är lyx och man ska va glad man ha dom. 

Samtidigt som detta ska kompisar ha barn och flytta så man ha lite att vänta att göra där med :D Å så kommer juh sommaren där det finns lite planer för djurpark och lite diverse saker. Å sås ka vi juh faktiskt utomlands, ska till Kreta i en vecka så de kommer bli kul....jag som aldrig vart utomlands. Ha INGEN aning vad man ska förvänta sig =/
Men annars kan jag tänka mig att vi kommer ha det vi gör i år =)

Nä, nu dags att göra lite krubb av resterna från Påsk, va sägs om kalkon låda i ugn med hasselbackspotatis....mmm.... och så ska jag göra ett nytt inlägg med lite påsk bilder =) 

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...