söndag, november 10, 2013

Lite blandade outlagda bilder...


....som vanligt så glömmer jag att lägga ut lite bilder så här kommer en liten uppdatering.
Lille mannen börja juh växa mer och mer, vad man märker det på är kläderna och blöjorna. Men vi som är runt han hela dagen märker inte så mycket, vist blir han tyngre också men inget man tänker på. Märks också på sättet han utvecklas, han börjat snurra runt riktigt fort nu och håller upp huvudet. Sitter ensam i hokus pokus stolen och kör sin gåstol fram å tillbaks. Han ha blivit riktigt stark i nacken så snart kanske han få testa hopp gungan också....

<--- font="" lilla="" nalle="" ninja="" ran="" v="">

Kallt blire aldrig med denna gosiga dräkt, man ä rustad för kyla. Kul ska det bli när han ska få leka i sin första snö, den första som kom va så lite så den gav jag faan i men det kommer väl förhoppningsvis mera....kanske.....hoppas jag.....annars få han leka lite hos mormor och morfar =)



Hemma hos Farmor och extra farfar leker man som bara den, han börja va van nu att va där. Roligt äre å komma på besök =)



Hos extra farfar trivs man bra =)


Stalking cat!


Fått en ny kamera så nu blire att testa sig fram för att se hur man ska göra med allt.....Pelle fick bli den första försöks personen =)


Min nya kamera, älska den!!!





Ja, Leo få leka modell hela tiden medans mamma testar nya knappar och inställningar....


...till och med på toa få man int va ifre...arsle i väre å mamma stå me kameran....*fnys*..... 


... int ens sovande är grodan boll säker .... i sin gamla krubba för nu ä man stor och sover i spjälsäng! =)


 

Läsa är viktigt så här ligger jag å läser min mjuka bok medans mamma sjunger..


Ny dag, nya möjligheter och ny kamera ;) Gogo gadget! =)


Pelles svartvita kort taget på Leo tycker jag vart skitbra =)


Här hemma gilla man döskallar, kolla bara på kläderna. Sådan far sådan son ? ;)


Liten man men STORA fötter, ni vet väl va man säger om en med stora fötter !?!?! ;)

  


 Här sitter jag, själv i min stol.....å läser om min spindel =)
  




Jepp, mage är nu lätt att komma sig fram till....å snurra runt runt är huuuur lätt som helst. Nu ska vi se hur länge det tar innan man drar sig framåt också. Jag sparkar med fötterna som en galning så snart får jag nog tag =)


Att tjuva mammas mat är bland det roligaste man kan göra, han älska verkligen när man dricker ur ett glas för han bara SKA HA!!! Han ha fått smaka på vatten vilket inte va en.....höjdare...men slickat på en pepparkaka, sugit på en ostkrok....mja....man börja smaka lite med bara lite slickningar =) Men nu idag är han 4 månader så nu få man börja smaka =)


Lill go skiten våran börja bli gammal juh, herre min ge va snabbt tiden går!!!

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...