söndag, november 10, 2013

Mat, böcker, tidningar, gåstol och så lite ego ;)

Lite ego måste man juh få vara så att ta ett kort eller två i badrummet bara MÅSTE man göra ibland. Man ser folk som ta egobilder med ankläppar och allmänt putande, fatta inte hur i hellvette dom kan tycka det är snyggt. När brudar står där med FF kupa och Kalle Anka läppar känner jag bara avsmak. Så fruktansvärt jävla fult, tycker en hunds nyskitna dynghög är bra mycke sexigare!!! 

Men sånt tycker tonårsbrudar är sååå snyggt, men jag ha nu i äldre dar sett att det är tusan många i min ålder som också tycker det. Ha några "mammor" som är kompisar via andra kompisar och dom lägger ut 3-5 egobilder per dag....

"så här snygg är jag idag, jag ä ba sexigast, jag kan puta så häääär mycket med läpparna och skulle jag puta något mer skulle jag förmodligen spränga ut läpparna ur min egen skalle"

Ja ä int bitter!!! eller jo lite är jag. Mena....när du nyss fått ett barn BORDE man lägga ut i alla fall några kort på sitt barn, det är då han jag är stoltast över. Det är han jag vill visa upp, det är han som är min första prio men man ser kanske ett kort på ungen som är suddigt men då 100000 på dom som är klara, halvnakna, putande både här å där. Tycker synd om barnen som ska växa upp i den miljön....

"mamma, vart ä alla kort på mig när jag va liten?? NÄ tyvärr gubben dina bilder fick inte plats för jag var för ego så bara mina fick plats"


ha man ätit bitch piller i morse?!?!....det kan du ge dig faan på man gjort ;) Nä jag bara sur när jag se hur folk behandlar sina barn. Min Leo är min ögonsten, sedan vist tar jag kort på mig men det är mer för att se hur man förändras. Jag går fortfarande ned i vikt å börja haaaaaata mitt extra skinn för det är så mycket. Så man känner sig inte såååå het men en ny tröja som den här ovanför kan få en å känna sig snyggare för en dag  =)




Några nya kokböcker, bak böcker och jultidningar ha införskaffats så här sitter jag och läser som en vett villing. Hitta mycke roligt som ska testas och prövas på....sen hur bra det blir va en annan sak =)

Köttfärs pasta gratäng med olika ostar....

  • kokt pasta 
  • tomater i skivor
  • köttfärssås gjord tjockare
  • philadelfia ost vitlök och örter
  • rökt sidfläsk i bitar
  • lönneberga korv i bitar
  • kryddig riven ost
  • cantadou, vitlök och örter
Lägg i kokt pasta, köttfärssåsen, rökta sidfläsket, lönneberga korven, tomat skivorna, klicka ut ostarna och på med riven ost. In i ugen på 225 grader i 20-25 minuter.....




Mycket god och går bra att frysa ned också =)


Lilleman ha fått en gåstol, fungerar suvveränt. Han når ned till golvet men ha inte helt förstått hur han ska röra sig än så det blir mycke gnäga på ratten och leka lite. Panelen som ligger framför han har en ratt och en massa knappar som låter. Men man kan också plocka bort den så får han en bricka där han kan ha sina leksaker och leka....han gilla dom båda =)




... nom nom nom....




 ...I'm comming to get yah!!!!.....

Hojt!

1 kommentar:

Elina sa...

Det är helt galet vad du rasat i vikt! Det är så ovant att se hur du ser ut i ansiktet nu när du smalnat så mycket, men det är härligt att allt gått så bra! Lösskinnet kan fasiken inte vara kul, jag håller tummarna för dig att du någon gång sk få möjligheten att ta bort det, som du pratat om.
Underbara bilder, allihopa! Puss puss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...