måndag, september 24, 2012

Semester resa till Nysele och min födelsedag!! (del1)

Söndagen den 19:onde Augusti följde jag med Rolf till Stensele, for nämligen hem över min födelsedag. Härligt att se alla åter igen, mena det va juh liksom över ett år sedan man såga dom...mycket har förändrats på mig men även på dom =) 
Verka som dom blir äldre men jag stannat ..*host* ;)
Alla barn också vuxit....blivit länge och börjar liksom ta form. Sedan att dom vuxna också vuxit men på ett annat sätt ska vi inte prata om, vi alla växer men lite olika ... mohahaha =)

<---- Broder Henrik byter blöjja på den lilla skrutten Victor. Karro pratar lille med den lilla...riktigt vad vet jag inte men det va säkert något världsomfattande samtalsämne om GOOOO eller dyligt =)

Så underbart att va hemma å träffa familjen, det är första gången jag va hemma som singel på 11 år. Kändes lite annorlunda men ändå skönt på någe sätt.... kan som inte helt förklara det....




Karro i en vanlig tappning ?!?!? ;)



Har inga barn själv men när jag ser nån byta blöjja känns det som ...been there done that!... Vet inte hur många gången man bytt på Marre mupp men med tanken på vilken liten skit hon är så förmodligen ofta ;)




Linda kollar på lite=)




Mattias (Marres pojkvän) , Marre och broder Erik.....




Roffe ( Ingers bror)




Vilka muffisar =) (börja fundera lite vad Marre tänker på där?? Hon ser hungrig ut ;) )




Inger håller på med maten, potatis gratäng, tjarla knörln, rödvin sås å sallad =)




Mina bröder, Erik och Henrik ....




Marre mupp =)






Lill goset Victor =)




Å va kul det är att fotografera när det är relexer på kläderna, blixtra skönt i mina egna ögon.....








Karro på väg för att köpa batteri...



Mamma och pappa kom för att hämta mig hos Inger och Erik, vart en sväng till storuman för att handla maten jag skulle göra ....både måndag, tisdag och onsdag. Gorme mat absolut ;) Å så självfallet allt jag behövde för att göra en smörgåstårta....fyller man år ska man ha en smörgåstårta =)




Fader....



Lars kom förbi en sväng för att hämta en film, i den där jackan kan man tusan inte missa honom, BRIGHT LIGHT BRIGHT LIGHT.....!!! =)

Detta va del 1, ha som en MILJON bilder som ska ut så del 2 kommer strax.....


Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...