fredag, mars 06, 2009

Nej men neeeeeeeeej.......

Fy å ursh för hela slanten. En välkänd och min totala favorit inom komik ska lägga karriären på is på grund av han ska genomgå en hjärt operation. Den jag talar om är Robin Williams , mannen har gjort fler komiska filmer och stå uppare än va mina händer å fötter kan räkna till. Jag ha alltid älskat hans komik, hans skämt är något i särklass och den ha alltid roat mig än hur nere man varit.

Det va inte bara de hela med hans hjärt operation som fick mig å säga nej. För liksom..... jag ha sett han under mina års uppväxt. Med tanke på han behöver genomgå en hjärtoperation innebär han blivit äldre och ha han blivit äldre innebär det att jag också blivit äldre. Jag fick som ett ljus tändes inom mig på någe sätt. Faan Kiwi...du börja bli gammal. Dom man liksom sett upp till, kollat på, älskat och hatat har blivit gammal och gaggiga eller dött. På någe sätt vill man behålla dom som dom va när man kände/såg dom och att det bara är en själv som bli gammal. Tyvärr fungerar ju nu inte värden så men det känns sorgset.

Tv-serier man följt, kändisar man dyrkat, kompisar man minns. Allt börja få sitt slut på sitt sätt, vi blir yvärr bara äldre...ursh.....

Ja, jag hoppas hjärtoperationen för honom går bara bra. Håller tummarna....

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...