måndag, februari 04, 2008

WoW'a eller inte WoW'a, de ä frågan men vad faan är svaret ?!?
Nu alla som känner mig vet att jag älska att WoW'a. Det är liksom mer eller mindre min vardagsmat. När man stiger upp så kollar man inte mailen utan man kollar Wow för att se om det har hänt någe. I och för sig så kollar mail mailen men inte den vanliga utan mailen på WoW (nä, jag inte beroende =)....


Måste bara länka om en sak som jag tycker är skitkul att se. Det är en liten serie som handlar om WoW. Den serien som heter "Tales of the past" är i tre delar. Den första delen är liksom mer hemma gjord, det är text och ljud men ingen liksom pratar. Men andra och tredje delen är det både text och prat. Den tredje delen....å gud....den såg jag igår...*BUHUUUUUU* Jag grät som en stucken gris. Jag kan ju konsten att leva mig in i filmer allt för mycke och ibland så är det riktigt känslosamt. Men det är också så jävulst fräna special effekter. Man spänner varje del av sin kropp bara för att man vill slå dom jävlarna en gång =) Yah, you have to see it to know what i'm talking about =) Jag bugar mig för Martin Falch, de ä ett suvveränt jobb han ha gjort!!!

På tal om annat, snö ha fallit så här hemma har det blivit riktigt mysigt. De är liksom så att man skulle så gärna vilja köra skoter just nu men min skoter inparkerad av en traktor. Men men...snart äre Påsk och då ska man till sommarstugan och ha de skönt. Blir en massa skoterkörning och allmänt ba fiska, grilla och sola sig. för med lite förhoppning så måste vi ju kunna få en dag med härlig sol och höra det droppa från taket. Vad mer skriker vår än det ?!?

De bli väll å umgås med lite släkt och vänner också, brors barnen ha man ju inte sett på länge så det ska bli kul att se hur lång dom nu är =)
Det är synd man är så långt ifrån varandra så man missar hela deras uppväxt. Den enda jag ha fått följa med i sin uppväxt är Marianne, första brors barnet som man blev Faster till....Faaaaaaster Kristiiiiiiina =) Men men...hon va så jobbig så jag ha väll fått min dos att va Faster...haha...(hon kommer strypa mig när hon få tag på mig) =)
Nä men om sanningen ska fram så älska jag alla mina fem brors barn, dom ä underbara =)

Nä, nu ska jag sluta snacka och göra lite småsaker. Erik och Fie fyller ju år snart så det är dags för mig att tänka på lite presenter.

Hojt på er!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...