lördag, februari 16, 2008

PARTY på G =)

Nu var det länge sedan jag hade eller va med på en fest så nu har lilla jag klurat och finulat. Det ska helt klart bli en fest nu här framöver, jag har väll kanske inte planerat så mycke än att de ska va på en Fredag. För då ha dom som vill ut på krogen en chans på Lördag.


Så här har jag tänkt...fest på en fredag, jag och Erik bjuder på mat. Fie få va fylleschaffis åt oss två =) å så hade jag då nu tänt att efterssom det är vinter så får vi kanske tänka på att va hos Micke elelr nån annan i stan så man kan få ut sig på krogen. På sommaren kan man va hemma ho oss eller Anders.

Så, nu behöver jag bara hitta på vad vi ska käka, vilken vecka och vilka lekar jag ska ha å vilket år =). Men först av allt måste jag höra med nån om vart vi ska va...

JAG Ä SÅÅÅÅÅÅÅ PARTYSUGEN!!!

Ja, så nu ska jag fortsätta spåna.

Kram på er =)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...