onsdag, februari 06, 2008

Alan Jackson!

Alla som känner mig vet att jag älska contry. I julas fick jag en skiva av min kära pojkvän som säkert ha snurrat runt 1000 gånger i min cd-spelare. Alan Jackson....han ä liksom bara så underbar. Jag kan lyssna på hans låtar och känna igen mig i alla texter. Helt klart min favvorit måste jag bara påstå. Det är inte ofta jag hör en låt som liksom man känner "Han sjunger om mig, eller hur jag känner mig eller dyligt " men han får mig att känna mig som hemma =)
Gå bara in på själva hemsidan kommer du liksom kunna lyssna på hans senaste, den är suvverän. Kan ju alltid hoppas att min kära pojkvän kan förstå att jag vill ha hans nya skiva =)

Från musik ska vi gå till mat, jag ha upptäkt att jag gillade förut allt med vitlök och nu ska allt va med chili. Snacka om en övergång från något bara lite starkt till något aj så hett. Men jag upptänkte nu att jag mer och med använder chili, chili sås, söt sur sås med chili...mmmm..... Jag va just nere i köket och fizade en kycklinggryta med sweet and sour och jag tyckte inte de va nån vidare smak så jag häääälllde i chili sause. Ja, de vart ju smak å den vart så förbannat gött =) Hoppas bara också att själva köttgrytan blir lika god.

Nä, nu ska jag ta och avrunda. Ska göra lite småsaker....

Hojt på er =)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...