torsdag, oktober 04, 2007

Är det genetiskt för kvinnor??

Jag kom på mig själv med en sak. I sommras hade jag och Erik lite kämpigt med ekonomin efterssom jag inte har någon inkomst då. Allt kändes jobbigt och de vart som hela ens värld vart upp och ned. Man kände knutar i magen och undra hur man skulle lösa det men lugnade sig själv med att det kommer lösa sig för det gör det alltid för oss.....underligt men sant!

Sedan mot hösten kom jag in på Historia studien jag ville läsa och plötsligt va saken löst igen. Kändes skönt och livet och alla räkningar börja liksom falla på plats igen. Å då märkte jag en sak... Allt börja gå lättare, mitt humör vart bättre, magen vart bra igen. Började göra om ett rum, fick planer som dök upp i huvudet och så kom de dära genetiska....

Jag börja shoppa......shopp, ShoPP, ShOPP,SHOPP....
Alltså är det genetiskt för kvinner. När man liksom får pengar ska dom ut lika fort som dom kom in. Man liksom.....vet inte. Använder en penga maskin som slungar ut 1000 lapparna =/
Fördelen nu at det jag ha shoppat är julklappar. Men ändå... Det hör liksom till för jag känner att när jag direkt ha köpt en sak på nätet så blir jag extra super duper glad och får sån energi att det skulle räcka till 10 personer...MINST!!!!

Naktdelen nu när jag är så hyperaktiv är att jag ha inget att göra. Klarar inte av att sitta och spela för jag ha för mycke energi, sama sak gäller med se på tv, film, spela kort, plugga...noll...nix....zeeeeeeero!!!!!! Kan för sjuttons gubbar inte sitta stilla....ja...på toa men det tar max 1 minut... Wad at gora!?! =)

"Är det genetiskt hos kvinnor
att måste shoppa?!?...."

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...