fredag, oktober 19, 2007

Fredag idag, å man ha de så bra!

Det är liksom underbart väder ute. Solen skiner och det är så
där lagomt frostigt. Men min stackars snö har försvunnit...
...*buhu*...

Hoppas bara det kommer nån snö nu i November när jag ska julbaka, jag börjar alltid i November att julbaka för jag bruka inte ge mig med 7 sorter. I år kolla jag först på 24st olika sorter men jag minska ned mig till 18. Typ 5 av sorterna kan man bli full av att göra =) Det är whiskey, kojak och sedan vare någon fler spritsort som skulle va i. Jag få sätta en sån där varningstriangel på de lådor jag ger bort "Varning-kan ge smärre huvudvärk" =)

Jag får ofta Sms av mina brors barn Marianne oc Karolin å igår fick jag ett roligt ett. Mariann är lite av denfräcka typen =) Skratta när jag läste det hon skrev och tänkte för mig själv att man kan inget annat bli där hemma i Stensele när man ha en pappa som Erik och en Farbror som Henrik och en Farfar och Farmor som John och Eva. Det gäller att va snabb i käften då =)

Så här stod det...
"Idag är det Internationella var-snäll-mot-en-utvecklingstörd-dagen. Så skriv till en efterbliven vän som jag just gjort. Det spelar ingen roll om du slickar på lyktstoplar, ligger med djur eller ibland skiter ner dig. Fortsätt kämpa vännen, du är speciell =)"

Man kan faan inget annat än garva när man läser det =)

Känns som det kan bli en bra fredag idag. Min mage bråkar inte, min näsa nyser inte...ja, jag mår rätt så bra =) Funderar på att fara ut och gå och svänga mina lurviga. Jepp, får nog blir så. Kram på er alla där ute i vår solen.

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...