fredag, oktober 12, 2007

Jag ser det snöa!

Jehu, i går kvällst börja snön att falla här hos oss i lilla Björna.
Erik sa neeeeeej, med ett följande lång *suuuuuuck*. Jag och Fie sa jippi, äntligen så lyser ens tillvaro upp med lite snö. Jag själv föll mer eller mindre in i en dimma, ett lugn med snö berg överallt. Ungefär som alla ni andra känner er när ni är hög, på fyllan eller...ja....när ni är som vanligt! =)
Alla vet ju att jag älska snö och jul och det hör liksom ihop. Man ska ha i oktober en meter med snö som ska växa till jul, då ska det hellst va 2 meter snö. Under hela julen ska det snöa lite lätt......åhhh, nu blir jag lyrisk igen =) Måste säga att jag har en känsla av att det är det dära barnet man ha inom sig som liksom ta över mig under vinterperioden.

Första julklapparna ha kommit, jag va och hämtade Elinas och nån av Eriks julklappar igår på ICA (dom ha postpaket). Nu börja liksom allt att falla på plats, speciellt blev det ju också när det liksom finns snö ute. Sitter mer eller mindre och väntar på att det ska bli i slutet på November, då ska jag börja baka lite + att jag alltid byter julgardiner 1-2 veckor före alla andra och det infaller ju också i November=)

Ja *suck*.... julens fina tid närmar sig =)

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...