onsdag, oktober 24, 2012

Pelles kissar....

 .... när vi fått in alla saker i lägenheter och packat upp det mesta hade man mer tid för dom små söta liven. Med Sluggo, han här till vänster som  är värsta sociala killen. En liten hane som man skulle kunna tro va bara en katt unge, social som få. Man måste kolla ned på fötterna hela tiden man går för han är alltid där, han är yber gosig och inte rädd för någe. Gillar att testa det mesta också i matväg så han fått testa en massa saker av mig =)
Sluggo är inte som alla andra katter, han går alltid på klorna så det låter som hög klackat, han har en bruten svans och lite konstig i höften. Men han är en kämpe, å va kul det ska bli att sammanföra han med Myst.....dock så hoppas jag min Mystan kan PLAY NICE!!! Hon är inte känd för det alltid =) 
Ja, tycker hon att Sluggo är allt för jobbig kan hon juh bara sätta sig på han ett tag ....hahahaha.....

Sedan ha vi Stella gos som också finns här i familjen, hon är en blyg liten skrämd katt hona som är rädd för allt och alla. Måste sitta helt stilla för hon ska va i närheten av en, att sedan klappa henne är NÄSTAN omöjligt. Men hon blir morskare och morskare. Dock ha hon en ful ovana att pissa lite överallt, få se vad som händer å sker där =/



Lite myspys måste man juh fixa i lägenheten också =) Fundera dock på sand istället för blå kristaller, man kan juh byta lite =)



Kissarna gos fått en ny leksam, en klätter ställning från mig. Jag hade nämligen två, en som står hos mig i Domsjö å en som stod hos Erik. Så han fick den som stod hos Erik och jag måste säga kissarna gillar den verkligen. Kan sitta där och kolla ut över allt som händer ute, dock bor Pelle nu på 3 våningen så allt dom ser är lite långt borta. Men dock så verkar det finnas en eller två fåglar här =)




Fick rolla av och damsuga av den lite men tusan den vart som ny och fin juh =) Ingen av katterna ha protesterat mot den precis, å ingen pissning på den heller...*thumbs up*....



En riktigt snygg 3D tavla men hellvette va svårt det va att fota den, allt bara flöt ihop och reflekterar överallt å ba blä ....men snygg!



Stella och Sluggo njammar över en bit mat, på så sätt får man då se henne lite. Men dock vart jag förvånad igår....skulle ge dom mat och Stella satt snyggt och snällt på stolen och bara väntade. Jag fick till och med peta henne på huvudet när jag ställde ned maten åt dom......ska hon bli....normal ?




Söt min på Stella ;)



Sluggo sitter gärna mad när man äter mat. På stolen bredvid mig eller i knäet på Pelle. Men han är en duktig katt, hän väntar på sin tur att få smaka så man få äta klart. Sedan kan man dra fram talriken lite till honom så han få smaka...men jag tro han sitter hos en bara för att få värme å gos =)




Snacka om att Stella kan försvinna in i mattan, ni ska se när hon sitter i häng saken som sitter på elementet. Sån där katt säng som man sätter på elementet så katterna kan lägga sig i den och sova. Få värmen från elementet liksom, jag hade två stycken men min kisse tycker nej tack. Så Pelle fick ta dom och hans katter gilla dom =) Dock så den mörkblåa i vardagsrummet, när man sitter å ser på film å det är mörkt hör man nån katt som nyser men man se ingen....tills man se två ögon vid elementet =) SPOOOOKI!!!!



Min GULLLLLLIS!!! =)




Fin donnan =)



Spjuver! =)




En liten god efterätt hos Pelle, vad sägs om kladdkaka, vaniljvisp och lite frukt =)




Ögon jag verkligen kan smälta för, jag som är svag för ögon föll som pladask för hans... *puss snygging*


Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...