lördag, augusti 27, 2011

Uppdatering hemma....

... nu äntligen har Grosse fått sin egen sida i hundgården så det inte ska bli några valpar nu när brudarna blodar. Han är väll inte så där jätte glad över det hel men ja, ha inte så mycket val för tillfället =)
Grosse fick juh den bästa men ändå sämsta sidan av buret, han ha vyn över vattnet och läggdan där rävar och sånt bruka gå så man kan få skälla mycket. Men dock förlorade han syn över gården så när jag är ute så ser han inte mig. Man hör han små voffa och gnäll men inte mycket mer. 
Han verka trivas att va ute också, när han ska gå in för mat eller över natten så njaaaa...vill inte....




 Fick dig!!! din lilla lus. Dom ä juh snabbare än satan själv, fick jaga han för att kunna få ett kort.



Fie tar kort när jag jämnar till stolpen till broräcket, finn ett fel på bilden!?!... Jo, det är just det...jag ska inte ha en såg i min hand för jag kan varken såga jämt eller ojämt....*ybersuck*...men det vart bättre =)



Ja, så ha vi börjat med räcket. Nu idag ska vi försöka få framsidan klar, måste få Fie å såga lite medans jag ritar. Känns skönt att våran bro äntligen börja likna en bro. Skulle bara ha fått bort denna jävla fukt i luften så man kan måla vitt på hela bron.....




Groa å Iza är lite bus sugen men måste lära dom att man få inte strypa varandra var dag =)




Min marängtårta fick denna gång bli med blåbär och banan och så en massa vispad grädde med smak av äkta vanilj....mums =)



Åååå, jag blir hungrig juuuh!!!



Gjorde en smörgåstårta igår som ska avnjutas idag, har experimenterat lite med den men hoppas på ett bra resultat ;)



Så illa såg den inte ut va!?! ;)

Nä, nu fixa lite saker så kommer gästerna snart...

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...