fredag, oktober 17, 2008

Veckan går....

Ja nu ha det vart en grå å regning vecka med bara typ en solig dag. Känns lite blött ute och man ser nästan hur fåglarna sätter sig i livbåtarna bara för att inte drunkna, undra om dom använder flytvästar..hmm... =)
Själv ha jag haft en vecka med massa smågöra att göra som städa, diska, tvätta, rensa kattlådan, slå in presenter, mata fåglarna, laga mat och så mitt i det hela ha man spelat wow.

Det ä nämligen så nu har dom snyggat till WoW lite så de ä mycke nytt att kolla på. Bland annat kan man fixa achivments till sin gubbe och de ä väll de jag ha hållit på med. Men jag tro jag bara satsa med en gubbe att göra det för de ä så skruttans mycke att fixa. Men för ni som läser min blogg och är WoW spelare. Vist ha det blivit lite nerfat för alla. Man ha fått mindre heal, mindre amor och warlock faanarna ha fått mer i hällsa....va faan.....dom ä redan svår att döda dom jävlarna ;)

Sa tidigare i blogginlägget att jag ha slagit in presenter. Det är nämligen så att efterssom man bor en bra bit bort från Mor & Far och brorsbarn å alla dom så bruka det bildas en hög med presenter här så när man far upp till Stornäs bruka man ha med sig en hög till alla. Det är lika dant denna gång. På bilden kan man se olika presenter jag slagit in, bland annat äre till Marre, Karro, Lars, Tova, Maja, Mamma och Henke.
Den där saken ni ser står ovanpå spisen....som ä hög. Det är den som ska till Henke, tro de ä ingen annan som vill ha den =)

Det blev natur papper denna gång med lite snygga band till. Naturpapper ä ju inte bra för miljön utan det är rätt hårt också så det håller när man slår in vissa saker. Det ska ju liksom flyttas in å ut å in å ut ur en bil så det är alltid risk för att man liksom råka he sönder pappret om det är sånt där snyggare tunnare. Man blir smått välldigt sugen på att börja slå in julklapparna snart. Men först måste jag bara inhandla som men det börjar nästa fredag så ska vi till stan och börja tjuv glutta lite och möjligen köpa en eller två julklappar som jag kan få slå in. (måste handla headset också, se ut som jag gnagit på kabeln =/)

Men nu också den 25:te ska vi ju upp till Mamma & Pappa och sommarstugan, så in för det håller jag på med den stora önskelistan. Den stora önskelistan är att vi gammla (uråldriga) drar lott om vem vi ska ge till och så får alla ett sånt här häfte med julklapps önskelista. Där i har jag skrivit ned vad alla önska sig. På så sätt så ha man någon aning om vad man ska lägga 500hundingen på. Vissa verka aldrig önska sig någe så man får draaaaaaar ut saker, men vissa rinner det lätt på =) Här ser ni hur höljet ser ut i alla fall





... Önskelistan från alla ha jag inte lagt in än, detta måste nämligen torka. Ha nämligen klistrat och klippt så det bevöer torka så jag inte råkar limma igen det hela. Blir lite annorlunda stil på önskelistan än förra året men det är väll det som är meningen, ha lite annorlunda varje år.

Idag kommer Erik hem också, från å ha vart borta nu två veckor. Ha vart en låååång vecka för mig efterssom han inte kom hem till förra helgen så vart det en hel vecka av det hela...urk... Antar han vill spela lite WoW efterssom han nu vart utan WoW för säkert en vecka nu =) Antingen blire en lugn hemma helg eller så blire lite ved intagning också. Men jag vet vi ska byta däck på bilen i alla fall. Det är mer eller mindre ett måste nu =) å speciellt om mna ska upp till Norr om en vecka. Å va jag längta...ska upp till Tärnaby Vilt också ...mmmm.... renkött ... mmmmmmm ..... hungrig jag vart =)


Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...