tisdag, mars 04, 2008


Vad, Varför, Hur?!?

Vad kan man egentligen skriva i en blogg?? Ska jag skriva exakt vad jag vill och exakt vad mitt hjärta känner än om det skulle skada många. Inte för jag hata nån eller så men ibland känner jag mig bara sårad, misstrodd och allmänt känner mig som blä. Än hur jag säger ibland saker så verkas det feltolkas. Troligen är det jag som är dålig på uttrycka mig själv eller så är det folk som är korkade och inte orka lyssna eller förstå. Ja mena ju liksom, det är min blogg så jag borde ju få skriva vad jag vill men jag vill ju inte på nåns bekostnad göra så att nån känner sig dålig, lessen eller bara förbannad.

Är det inte IRL så är det på WoW, Skype.....ja...allt =/

Idag vart det runt 100 misstolkningar på både WoW och lite överallt så från en jävligt bra dag så slutar den tydligen i piss. Folk trodde jag ljög och allmänt jävlades och höll på. Å när folk tror det om en så känns det jävlar som om någon hugger en i ryggen. Det är dagar som dessa jag önska jag hade min far i närheten och bara kunde krypa upp i hans famn och känna mig säker. Jag vet man ha växt ifrån det men ändå, han kan få mig känna mig säker. Det är välldigt sällan jag känner mig så här nerbruten men just nu skulle jag kunna slå sönder en vägg med min knytnäve. Känns som jag gå på lågstadiet och blir kallad lögnare.

Nu var det inte så att den/dom sa jag ljög utan antydan till att så där uppför man sig inte å bla bla bla. Frågasatte om det jag sa verkligen va sant.....
JAG LJUGER INTE
..... ha folk verkligen så jävla lite i hjärnan att dom tro jag ljuger.
*suck*
Om det då bara kunde va en och inte hundra som va emot mig just nu...

Lär er en sak där ute.....

"Det finns absolut ingen JÄVLA anledning att va snäll mot någon för efter en stund biter den personen dig i arslet och skiter i allt du gjort för den"

Hoj!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...