måndag, mars 31, 2008

Skånska, smått förvirrande=)

Sitter just nu i skype och lyssnar på när ett antal skåningar spela wow. Jag förstår mycke, absolut men det är något med en viss skånska som är...sexigt...snyggt...tändande =) Mycket svårt att förklara men det är något speciellt i vissa röster och deras dialekt. Jag mena, det kan va en grabb som ha en mörk djup sensuell röst som har en halv skånsk dialekt, det är så jävulst tändande. Jag sitter å allmänt bara ryser, bara känner att kom hit ska jag pussa dig =) Men det är bara vissa, ett få antal som ha sån röst ..... oooo....ryser nu =)


En sak jag fundera på, har jag liksom mörk röst när jag snacka på skype. För alltså.....en av grabbarna grus sa att det vore så skönt att träffa en tjej som liksom spela wow. Va lätt livet liksom ksulle bli men det fanns ju inga tjejer som spela wow.....ok....STOP! Vad är jag....kollar förbrilt mellan benen. Nä den är kvar så vitt jag kan se liksom, ingen pinne där inte. Så, de enda jag kan säga då är att jag måste liksom ha mörk röst efterssom han inte hör jag ä tjej. Sa dock inte att jag va tjej men jag hörde tre av grabbarna fnittra till å liksom...

" Joo, så vitt jag vet finns det i alla fall en tjej som spela wow och hon är med i vårn guild =)"

Ja, de ä kul att sitta och lyssna på dom än fast jag inte fick va med och spela...buhuuu... lite lessen blev jag allt när jag liksom fått tummen ur arslet och liksom sagt jo, jag kan va med men jag fick inte för att jag hade tydligen för dåligt gear. Men hela saken går väll i alla fall ut på att man liksom ska gå sånt för att få bättre gear, eller ??!!!?? Jaja, jag få väll gå med kompisarna när dom blivit 70 allihop...

Nä, nu ska jag ta och WoWa lite mer...

Kram på er =)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...