onsdag, september 05, 2007


Liten tjuvtitt =)
Ja, nu ha man som sagt kommit en bit. Tänkte jag skulle visa några bilder än fast det inte är klart, det finns liksom inget golv eller lister =)

Här har ni dörrarna som jag måladen, dom blev rätt bra på plats, men jag ska byta handtag. Det ska nämligen va svarta handtag, inge vita saker..... Ser ni också att skåpen är målade gröna, ljuuuuus gröna. Vart skitsnyggt när man ser det IRL.
..............................................................................................................


Hrm....ja....jag ä ju ingen picasso och till migg försvar så va färgen så lös så att de va som att måla med vatten. Jag tror du glömde en viktig sak i min färg...typ det som stabilisera så att det inte är vatten =( Men men, det är ju mitt första off hand konstverk =) Då nedanför är det en glasbänk och stereon. Överst på glasbänken står ett vattenfall...snyggt sä...=)
................................................................................................................

Denna..."prick" är absolut inte klar, ja själva pricken är väll de men det ska upp en höööööööög med hyller där så pricken kommer att försvinna i bakrunde nalta. Tavlan är "earth by night"...jääävulst snygg =) Så, jag ha kommit en bit på vägen, å små bitar kommer på platts allt eftersom.....
Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...