onsdag, augusti 15, 2007

Vad tiden går fort...

Ojojoj.... det känns som jag inte hänger mer riktigt. Jag mena, det var ju igår det va juni..eller =)
Jag tyckte det va nyss jag slutade skolan och nu ska man starta snart igen, blandade känslor dyker upp.

I alla fall så händer det rätt så mycke här hemma nu. Jag håller på att måla hallen som sammalänkar datarummet, lilla gästrummet, Tippex rum, förådet och hallen som går till trappen. Vi är ju inte rädda för färger här hemma så i Datarummet och lilla gästrummet har vi mörk lila, i Tippex rum har vi mörk blå, förådet har vi gul och nu hallen som jag målar blir ljus, ljus grön. Skåpen blir då lite mörkare grön och på dom så målar jag gräs och träd.....jävligt snyggt blir det =)
På väggarna blir det också målningar och en hög med hyllor, ska ha alla cd-skivor här. Plus att det bruka alltid bli en massa annat rat jag sätter dit...*hehe*....

Bortsett från att jag slipar, målar och står i så är det rätt så mycket Wow spelande, ska uppdatera lite under rubriken wow för det ha hänt en hel hög, man är snart level 70 med den älsta.

Jag kommer med bilder gällande hur det se ut här i hallen, just nu är det lite kaos, men det blir säkert bättre =) För det är ju inte bara väggar som målas...nääää....jag flyttar några dörrar och tar bort några dörrar så man har det man gör...*höhö*...

På återseende!

Hojt!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...