söndag, augusti 26, 2007

Fortgående arbete!


Jahapp, nu va dörren tät i alla fall. Svärfar dök upp idag och byggde på dörr-karmen och dörren så nu går den att stänga och den har inte flera cm lufthål =)
Så nu jag aktiv igen, ha spacklat den och målat muren idag. Ska nu ikväll måla väggarna gröna, jag går kvällspass vett ni ; )

Ska bli så skönt när rummet är klart för det är liksom en sak som aldrig vart klart Det var liksom gjort 1/3 av rummet när vi flytta hit. Nästan alla väggar hade väv, inga lister och inget golv, å allting ....ja....halvfärdigt...så det blir en bra avslutning =)...hoppas jag...

Så, det blir en lite jobbigt men förhoppningsvis kul vecka. Jag har skola, målning, göra färdigrätter och annat småtjaffs.... =/ Denna vecka skulle man ha råd att hyra in städhjälp så skulle man slippa det i alla fall =)

Ska inte gnälla, många som ha det värre än jag..*hehe*....

Ne, nu ska jag måla...

HOJT!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...