onsdag, augusti 22, 2007

Dörrarna, klaaaaara!
Såååå skönt, dörrarna är nu mårade,ritade på och lackade. Nu ska jag försöka se vad jag kan göra här näst. Det är nalta mer som måste göras för att jag ska kunna börja måla min gröna färg på väggarna.

Så här ser det liksom ut i hallen, det är lite svårt att ta kort för det är tusen vinklar och så är det långsmalt.

Vi satte dessutom in en dörr där det satt en gång en ful stor dörr. Vi tog nämligen bort dörren som satt i vardagsrummet och ska sätta ett valv där.....meeeeeen....vi tänkte oss inte för utan bara tog loss dörren och gjorde den vänster svängda dörren till en högersväng och hängde sedan upp de....oj......hmmm......skare va sånna hål på vänster sidan och överst =) Dörren är alltså helstängd här.
Så, nu har vi kommit till det jag hållit på och måla......mina fina dörrar =)


Så, nu ska jag se vad jag kan göra härnäst.....

Kram på er alla =)

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...