torsdag, november 25, 2010

Mera valp bilder...

Sägs juh att tiden flyger förbi en när man ha roligt och jag vill hålla med...ännu en gång =) Veckan ha rusat fram och varje dag man vart hos Lajka och valparna ser man en förändring. Och min lilla Iza blir bara sötare och sötare...tror hon kommer likna Lajka väldigt mycket när hon blir stor ;) Man får hålla mer och mer i valparna nu utan hon bryr sig, jag gick runt med en i famnen utan att hon brydde sig idag, det är en KLAR förbättring, å så är hon ute mer och mer också ....

6 dagar gamla...








7 dagar gamla...

Ja, ok....huset är inte 7 dagar gammal men valparna längre ned är det ;) Jag ville bara visa att här ha vi fått lite snö som verka hålla sig fast på marken och inte smälta bort. Det ligger runt -9 grader och så tvärt så spikar det upp till -20. Men soliga dagar ha vi...som på dessa kort och idag....det ä härligt att leva =)




Helt underbart att va ute denna dag, satt vid altan och bara myste för på den väggen vare riktigt varmt. Man ska bara inte sitta under takraset....kan innebära att man får smått huvudvärk ;)




Gooooooodis äre nån som tigger efter....eller grisöron, vilket som faller extra matte i smaken =)



Va pluttig nuttig dom ser ut här mot för nu =)


8 dagar gamla....



Alltid nån som ligger mot kanten eller i hörn...




Awwww, sött så. Somna på mammas nos, det blir i alla fall vart om huvudet =)




Undra hur många gånger jag ha bäddat om denna säng hon ligger i, plus att Svärfar och Fie ha gjort det samma. Hon är inte riktigt nöjd....det ska va gropigt å jävligt..inte för slätt =)

10 dagar gamla....

Va inte där Söndag å tog några kort, hade fullt upp med att laga massa mat och ta hand om en bakfull Erik ;)


Dags att mosa brorsan lite =)




Kravla sig ur syskonens grepp och lägger sig på rygg å sussar istället =)



12 dagar gamla...

Var inte där tisdagen heller, va hos tandläkaren och väl hemma efter lite pina så kände man inte för att göra allt för mycket. Men jag tror inte vovven grina för det....nu börjar ögonen öppna sig lite på valparna...ytte pytte...dom kisa liksom =)




Att han inte bryter av sig nacken...eller ryggen...men det verka funka ligga upp och ned när man diar. Ja, alla sätt är bra utom dom dåliga så... ;)




Dagens kort kommer i ett annat inlägg, det är dags att gå över till Lajka och valparna igen så jag ska se om jag hinner få ut dom idag...eller....i en klump igen ;)

Annars är allt bara bra, går på penecilin (kan faan inte stava det) igen och hoppas få bukt med inflammationen annars skulle dom dra tanden som spökar. Å så all juldekorationer och gardiner är uppe. Ska storhandla nu på lördag så nästa vecka drar julbaket igång för fulla muggar. Vette tusan hur man ska hinna baka och ta hand om vovven +  pannan....aja, jag få hyra in nån hjälp ;)

Hojt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...