onsdag, juni 12, 2013

Grill helg med Suss och Nicklas =)

... härlig dag och vi kände att nu tusan äre dags att slita fram grillen och Suss och Nicklas för att kunna avnjuta av lite god mat. Aldrig hade väl jag kunnat ana jag skulle rulla därifrån sååå mätt men ändå inte övermätt =) Med grillat till middag med en massa tillbehör som sallad, potatis sallad, bea, feta ost och mycket mer, så blev det lite Uno spelning och så varmkorv och bröd, sedan mera Uno och lite kladdkaka, glass, färska bär. GAAAAH.....sååå gött så jag hade nog kunnat backa ett flertal gånger =)

Rätt bra dom bor längre ned så man tar fram grillen och grilla allt ute, sedan ställer man bara undan grillen ett tag så den svalnar. Så är det bara att plocka in den, mena man få juh inte grilla på själva balkongen så någonstans måste man juh få njuta av sommarens härlig heter =)



Kan man bli mätt på detta ? ;)



Kusinerna =)


Min snygging!!! =)


Jag...um...nalta större än vanligt ;) Enda skumma är att jag se mig själv som fortfarande fet, känns som man inte gått ned 52 kilo utan som kommit tillbaks. Ändå vet hjärnan att nä men sååååå äre inte riktigt. Jag ha gått upp 4-5 kilo men det känns som 50....pjuuuuh.....men jag vaggar inte fram som många gravida =)


Kan man bli sötare än Pelle med en hund skitpåse i nyllet ? ;)


Nicklas, Suss och lill Ilex som gilla att jaga skuggor =)



Vatten med isbitar i är bland det godaste som finns tycker Ilex, vilket jag börja att hålla med om. Dock va han inte så kräsen på att det va gräs med det var dock jag ;)



Jag grilla vårat så grilla Nicklas deras, vi hade köpt en sju hellsickes massa kött men då ha man dagen efter. Behöver man inte göra nån mat den dagen ;)



  


Hade en mycket trevlig dag/kväll med många skratt och jag kan påstå jag lämnade INTE stället hungrig i alla fall =) Måste göras om nu snart innan sommaren ä slut, mena vi ä juh i Sverige...snart ä sommaren slut  =)

Hojt!

2 kommentarer:

Elina sa...

Vilken superduperdag ni verkar ha haft! Riktigt somrig! Präsis som det ska va!

Kiwi sa...

Du hä va riktigt skönt måste jag medge, saknas bara nu jag ska få bada snart. Ha inte badat än i år bara doppat fötterna men snart så ;) Om int annat blire ett eller två plask i myrträsk =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...