fredag, januari 04, 2008

Jul och Nyår...va mer?!?


Det känns verkligen som att hela 2007 har försvunnit för mig. Tänker jag tillbaks kan jag varken säga om det va ett dåligt år eller om det va ett bra år. Jag vet bara att jag hade en massa saker att göra....vet också att jag hade en underbar midsommar(skratta som aldrig förr =)). Å så får vi ju inte glömma att vi faktiskt bytte tak mitt i hettan...eller va det året före ?!?

Jag skämtar verkligen inte när jag säger att tiden bara flyger fram, jag har ingen koll på någe nu för tiden. Jag ä glad om jag vet vad som hände förra dagen...*suck*....börja bli lik min bästis E, minne som en guldfisk =)

Meeeeen, nu till julen. Det ha vart underbar, de va liksom inge jäkt och folket va här tidigt så alla satt lungt framför tv:n när Kalle och hans vänner starta. Sedan vid middagen så va ju allt färdigskuret så de va bara mer eller mindre att läga upp. Jag kände mig inte stressad för en sekund utan kunde bara njuta. Julklapparna va också utav förväntan. Min lilla gubbe lyckades överaska mig välldigt och allt liksom bara kändes bra =)

Nyår bestämde vi oss för att fira här hemma i Getingstabodum med svärfar och Fie. Bjöd på tre rätters middag och spelade både Yatzy och kort. Självklart så förlora jag som bara den men hade ändå kul. Sedan just efter 00.00 så skjöt vi av raketer. Eller rättare sagt så försökte vi att skjuta av men det va mindre lyckat. Först så blåste det så jävulst mycke så våra stormtändare inte gick att tända. Sedan så när vi skjöt av raketerna så ville dom inte uppåt, liksom mer horisontalt eller nedåtläge och så jaga dom oss....vilka rackare =)

Men allt som allt måste jag säga att man ha kommit sig igenom 2007 levande och mår bra så då måste ju 2007 vart bra =) Hoppas bara nu också att 2008 kommer bringa oss lika mycke glädje.

Så, från mig till alla er där ute...

"Gott Nytt År!"

Kram Kiwi

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...