lördag, november 03, 2007

Happy Halloween!!

Så nu va vi här då "Trick or treat" perioden. Naktdelen är att här ser man typ aldrig häxor eller dyligt fara runt och busa. Alla är smått för gamla för det. Men i och för sig, vad är det som säger att inte en 50-åring kan fara runt och busa, vore rätt skoj faktiskt. Men jag tror jag skulle hellre ta treat än trick då så man inte får bilen stulen =) Oooooo....jag ä lyrisk idag, det snöar och är vitt på träden och på marken. Det är liksom sååååå skönt. Man blir glad varje gång man tittar ut genom fönstret och ser att det snöar ute eller att det ha snöat. Mer den dära magiska känslan av at julen och vintern börja närma sig. För gott folk, nu är det ca: 1 1/2 månad till jul. Nu ska klapparna börja beställas, det bruka ta tid för vissa saker att komma och av någon underlig anledning köper alltid varuhuset hem för lite saker så när man liksom ska beställa ( och jag är alltid ute före alla andra) så är det liksom alltid slut, den färgen, den storleken eller bara helt enkelt slut.
Jag tänder ett ljus för alla mina kära släktingar som ligger i graven, och tänker lite på er. Detta ä eran dag.

***** Happy Halloween !! *****

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...